باربري نتسان باربري نتسان .

باربري نتسان

باربري مشهد به تهران اثاث كشي مطمئن ارزان و بي دغدغه

باربري مشهد به تهران با بيش از يك دهه فعاليت موفق در جابجايي كالا و اثاثيه منزل و اسباب كشي و اثاث كشي هم اكنون آماده ارائه ارزانترين هزينه كرايه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثيه از مشهد به استان تهران مي باشد: تِهْران پرجمعيت‌ترين شهر و پايتخت ايران، مركز استان تهران و شهرستان تهران است. اين شهر با ۸٬۶۹۳٬۷۰۶ تن جمعيت، بيست و چهارمين شهر پرجمعيت جهان و پرجمعيت‌ترين شهر باختر آسيا به‌شمار مي‌رود. كلان‌شهر تهران نيز دومين كلان‌شهر پرجمعيت خاورميانه است.

باربري مشهد به اسلام‌شهر با بيش از يك دهه فعاليت موفق در جابجايي كالا و اثاثيه منزل و اسباب كشي و اثاث كشي هم اكنون آماده ارائه ارزانترين هزينه كرايه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثيه از مشهد به استان تهران مي باشد: اسلامشهر مركز شهرستان اسلامشهر و دومين شهر پرجمعيت در استان تهران است. اين شهر نوزدهمين شهر ايران از لحاظ جمعيت مي‌باشد. اين شهر پرجمعيت‌ترين شهري است كه مركز استان نمي‌باشد.

باربري مشهد به شهريار با بيش از يك دهه فعاليت موفق در جابجايي كالا و اثاثيه منزل و اسباب كشي و اثاث كشي هم اكنون آماده ارائه ارزانترين هزينه كرايه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثيه از مشهد به استان تهران مي باشد: شهريار يكي از شهرهاي استان تهران در ايران است. اين شهر مهم‌ترين شهر غرب استان تهران و مركز شهرستان شهريار است. شهريار داراي آب و هوايي پاك بوده و كيفيت هواي آن از استان تهران بهتر است. اين داراي باغات عالي بوده و انگور هاي اين شهر معروف است.

باربري مشهد به قدس با بيش از يك دهه فعاليت موفق در جابجايي كالا و اثاثيه منزل و اسباب كشي و اثاث كشي هم اكنون آماده ارائه ارزانترين هزينه كرايه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثيه از مشهد به استان تهران مي باشد: قُدس يكي از شهرهاي استان تهران در ايران است. اين شهر مركز شهرستان قدس است.

باربري مشهد به ملارد با بيش از يك دهه فعاليت موفق در جابجايي كالا و اثاثيه منزل و اسباب كشي و اثاث كشي هم اكنون آماده ارائه ارزانترين هزينه كرايه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثيه از مشهد به استان تهران مي باشد: مَلارد مركز شهرستان ملارد و از خوش آب و هوا ترين شهرهاي استان تهران است. اين شهر از سطح دريا ۱۱۵۲ متر ارتفاع دارد.

باربري مشهد به صالحيه با بيش از يك دهه فعاليت موفق در جابجايي كالا و اثاثيه منزل و اسباب كشي و اثاث كشي هم اكنون آماده ارائه ارزانترين هزينه كرايه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثيه از مشهد به استان تهران مي باشد: صالحيه شهري است در بخش مركزي شهرستان بهارستان. در تاريخ ۹ بهمن ۱۳۹۱ نام اين شهر رسماً از صالح‌آباد به صالحيه تغيير كرد.صالحيه از سمت شرق به اسلامشهر و از غرب به رباط‌كريم محدود مي‌شود.

باربري مشهد به پاكدشت با بيش از يك دهه فعاليت موفق در جابجايي كالا و اثاثيه منزل و اسباب كشي و اثاث كشي هم اكنون آماده ارائه ارزانترين هزينه كرايه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثيه از مشهد به استان تهران مي باشد: پاكدشت شهري در جنوب شرقي استان تهران در ايران است. پاكدشت از به هم پيوستن چند روستا، شهرك و مناطق حاشيه نشين به وجود آمده است. طبق اظهارات پژوهشگران اسامي بسياري از روستاهاي پاكدشت نامهايي باستاني هستند از اينرو كاوش در تپه ها و مناطق مختلف احتمالا به اكتشافاتي در اين زمينه منجر مي گردد.

باربري مشهد به قرچك با بيش از يك دهه فعاليت موفق در جابجايي كالا و اثاثيه منزل و اسباب كشي و اثاث كشي هم اكنون آماده ارائه ارزانترين هزينه كرايه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثيه از مشهد به استان تهران مي باشد: قَرچَك شهري در شهرستان قرچك است و در جنوب شرق استان تهران قرار دارد. قرچك در سال «۱۳۹۰»، «۱۹۱٬۵۸۸» نفر جمعيت داشته‌است. شهرستان قرچك به علت مهاجرپذيري فراوان، رشد جمعيت خود را به شهر به‌سرعت پيمود. وجه تسميهٔ آن به سبب وجود پست بازرسي روس‌ها در جريان جنگ دوم جهاني، در كنار ايستگاه قطاري بود كه آنجا براي بازرسي محموله‌هاي گندمي كه به مقصد اتحاد جماهير شوروي، فرستاده مي‌شد.

باربري مشهد به ورامين با بيش از يك دهه فعاليت موفق در جابجايي كالا و اثاثيه منزل و اسباب كشي و اثاث كشي هم اكنون آماده ارائه ارزانترين هزينه كرايه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثيه از مشهد به استان تهران مي باشد: وَرامين شهري در بخش مركزي شهرستان ورامين در جنوب شرقي استان تهران در كشور ايران است. اين شهر مركز شهرستان ورامين است. جمعيت اين شهر طبق آمار سال ۹۵ برابر با ۲۲۵٬۶۲۸ بوده‌است.

باربري مشهد به گلستان با بيش از يك دهه فعاليت موفق در جابجايي كالا و اثاثيه منزل و اسباب كشي و اثاث كشي هم اكنون آماده ارائه ارزانترين هزينه كرايه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثيه از مشهد به استان تهران مي باشد: گلِستان مركز بخش گلستان شهرستان بهارستان استان تهران است. شهر گلستان در جنوب غرب استان تهران و در فاصلهٔ ۲۴ كيلومتري از شهر تهران قرار دارد از محلات مهم آن مي‌توان به شهرك سبزدشت اشاره كرد. راه‌هاي دسترسي عمده به اين شهر از طريق جاده قديم ساوه اتوبان تهران ساوه با استفاده از خروجي صباشهر و جاده آدران به شهريار و همچنين اتوبان قم از طريق خروجي واوان مي‌باشد. گلستان از شرق به شهرستان اسلامشهر، غرب به رباط كريم محدود مي‌شود.


برچسب: باربري مشهد،حمل بار از مشهد به تهران،حمل اثاثيه منزل از مشهد به تهران،حمل لوازمات اداري از مشهد به تهران،بار از مشهد به تهران،ارسال از مشهد به تهران،وانت نيسان از مشهد به تهران،خاور از مشهد به تهران،كرايه و تعرفه حمل بار از مشهد به تهران،ارزانترين باربري مشهد به تهران،باربري و حمل بار و اثاث از مشهد به تهران،حمل كالا از مشهد به تهران،حمل اثاث از مشهد به تهران،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۳:۵۳ توسط:نتسان موضوع: نظرات (0)

باربري مشهد به بندر عباس | 70 % تخفيف خاور نيسان كاميونت تريلي

باربري مشهد به بندر عباس با بيش از 10 سال سابقه درخشان در حمل و نقل كالا و اثاثيه منزل شهري و بين شهري از مبدا مشهد به بندر عباس و تمام شهرهاي استان بندر عباس در خدمت شما همشهريان عزيز مي باشد. در اين مطلب به موضوعات  باربري مشهد به بندرعباس و ميناب - قشم - كيش - دهبارز - بندرلنگه - بندرجاسك - بندرخمير - درگهان - پارسيان - بستك - هرمز - بندرپل خواهيم پرداخت . ضمنا ما كليه خدمات خود را از جمله انواع حمل بار و اسباب كشي از مشهد به بندر عباس توسط باربري مشهد با نام تجاري نتسان را با ضمانت و 100% تضمين شده در اختيار مشتريان عزيز قرار مي دهيم ما در مجموعه عظيم باربري مشهد همواره در كنار شما خواهيم بود.

 

باربري مشهد به بندر عباس با نام تجاري نتسان همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه خدمات بسته بندي اصولي و حرفه ايي بار – بيمه نامه معتبر - بارنامه معتبر حمل بارهاي سنگين و نامتعارف و ... در خدمت شما بزرگواران باشد در حال حاضر ما آماده حمل هرنوع بار شما عزيزان از مبدا مشهد به شهرهاي بندرعباس و ميناب - قشم - كيش - دهبارز - بندرلنگه - بندرجاسك - بندرخمير - درگهان - پارسيان - بستك - هرمز - بندرپل مي باشيم . ما در باربري مشهد با نام تجاري نتسان با بيش از 10 سال سابقه درخشان انواع جابجايي بار با خاور مسقف - خاور روباز – كاميونت – كاميون - تريلي و ده چرخ را براي مشتريان خود تدارك ديده ايم .

باربري مشهد به بندر عباس - حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به بندر عباس توسط مجموعه بزرگ باربري مشهد با نام تجاري نتسان صورت ميگيرد كه داراي بيش از 10 سال حضور موفق در جاده هاي مشهد و حومه مي باشد تخفيف استثنايي - كيفيت كار - منظم و سريع بودن اولويت خدمات ما جهت باربري مشهد به بندر عباس مي باشد.
 بندرعباس مركز استان هرمزگان در جنوب ايران قرارگرفته است. شهر بندرعباس مركز شهرستان بندرعباس و يكي از نام‌هاي پيشين آن بندر گمبرون بوده كه با لشگر كشي شاه عباس يكم و بيرون راندن پرتغالي ها از ايران نامش به بندر عباس تغيير يافته است. بندرعباس بزرگترين بندر ايران است، علاوه بر آن مجتمع بندري شهيد رجايي و بندر شهيد باهنر به عنوان نقطه اتكاي اقتصاد ايران در جهت جابه‌جايي كالا و نيز وجود كارخانه‌هاي متعدد و بزرگ صنعتي؛ بندرعباس را به شهري مهم در زمينهٔ بازرگاني و صنعت كشور و نيز منطقه مبدل كرده‌است.

فاصله بندرعباس تا تهران ۱۲۸۷ كيلومتر، تا تبريز ۱۸۰۰ كيلومتر ، تا اصفهان ۹۳۳ كيلومتر، تا شيراز ۵۷۷ كيلومتر و تا كرمان ۴۹۱ كيلومتر است. بندرعباس به دليل شرايط خاص خود همواره پذيراي مهمانان زيادي از اقصي نقاط ايران است و جمعيت اين شهر در فصل‌هاي مختلف سال متفاوت است و همين شرايط موجب شده تا اين شهر به يكي از مقصدهاي گردشگري دريايي جنوب كشور تبديل شود. در سال ۱۶۲۲ ميلادي، سپاهيان شاه‌عباس با فرماندهي سردار ايراني امام‌قلي خان توانستند پرتغالي‌ها را در جنوب شكست دهند و به افتخار اين پيروزي گمبرون به بندرعباس تغيير نام يافت. شهردار كنوني شهر بندرعباس عباس اميني‌زاده است كه از شهريور ۱۳۹۲ تاكنون اين مسئوليت را برعهده دارد. امام جمعه كنوني شهر بندرعباس محمد عبادي زاده است كه از تير ۱۳۹۸ تاكنون اين مسئوليت را برعهده دارد.

آب و هواي اين شهر گرم و مرطوب است. به‌طور كلي در بندرعباس از نيمه آبان تا نيمه فروردين داراي آب‌وهواي مطبوعي است. ماه‌هاي ارديبهشت و خرداد هوا خشك، ماه‌هاي تير تا مهر داراي آب و هواي مرطوب است. دماي هواي شهر بندرعباس گرم‌ترين روزها به ۵۲ درجه سانتيگراد و در سردترين روزها به ۲درجه سانتيگراد مي‌رسد. ميانگين بارش بندرعباس در حدود ۲۰۰ ميلي‌متر است.

بنادر تجاري

بندر شهيد رجايي و بندر شهيد باهنر به دليل موقعيت مناسب جغرافيايي، به عنوان نقطه اتكاي بندرعباس در جهت جابه‌جايي كالا و سرمايه در اشكال مختلف، نتايج اقتصادي به سزايي براي استان هرمزگان به همراه داشته و بندرعباس را به منطقه ويژه اقتصادي معادن، فلزات، كشتي‌سازي و صادرات و واردات كالا تبديل كرده‌است.

باربري مشهد به بندر عباس - در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در مجموعه بزرگ باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته اييم تا بتوانيم انواع خدمات حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به بندر عباس - حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به بندرعباس و ميناب - قشم - كيش - دهبارز - بندرلنگه - بندرجاسك - بندرخمير - درگهان - پارسيان - بستك - هرمز – بندرپل و . . را با ارزانترين قيمت و تا 10% تخفيف ويژه و زير قيمت ساير همكاران در سطح شهر مشهد تقديم مشتريان نماييم. توصيه مي نماييم حتما و حتما قبل از اينكه تصميم به درخواست سفارش هر نوع خودروي سبك و سنگين را از هر شخص و شركتي نماييد با شماره 09150276300 – 05136633333  تماس برقرار كنيد تا از ليست قيمت با تخفيف ويژه  و 70% اين مجموعه مطلع و بعد از مقايسته نسبت به سفارش خودرو مورد نظر اقدام نماييد.


برچسب: باربري مشهد-حمل بار از مشهد به بندرعباس-حمل اثاثيه منزل از مشهد به بندرعباس-حمل لوازمات اداري از مشهد به بندرعباس-بار از مشهد به بندرعباس-ارسال از مشهد به بندرعباس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۰:۲۹ توسط:نتسان موضوع: نظرات (0)

باربري مشهد به بجنورد | 70 % تخفيف خاور نيسان كاميونت تريلي

باربري مشهد به بجنورد با بيش از 10 سال سابقه درخشان در حمل و نقل كالا و اثاثيه منزل شهري و بين شهري از مبدا مشهد به بجنورد و تمام شهرهاي استان بجنورد در خدمت شما همشهريان عزيز مي باشد در اين مطلب به موضوعات بجنورد - شيروان - اسفراين - مانه وسملقان - فاروج - جاجرم - گرمه - راز و جرگلان  خواهيم پرداخت . ضمنا ما كليه خدمات خود را از جمله انواع حمل بار و اسباب كشي از مشهد به بجنورد توسط باربري مشهد با نام تجاري نتسان را با ضمانت و 100% تضمين شده در اختيار مشتريان عزيز قرار مي دهيم ما در مجموعه عظيم باربري مشهد همواره در كنار شما خواهيم بود. 

باربري مشهد به بجنورد با نام تجاري نتسان همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه خدمات بسته بندي اصولي و حرفه ايي بار – بيمه نامه معتبر - بارنامه معتبر حمل بارهاي سنگين و نامتعارف و ... در خدمت شما بزرگواران باشد در حال حاضر ما آماده حمل هرنوع بار شما عزيزان از مبدا مشهد به شهرهاي بجنورد - شيروان - اسفراين - مانه وسملقان - فاروج - جاجرم - گرمه - راز و جرگلان  مي باشيم . ما در باربري مشهد با نام تجاري نتسان با بيش از 10 سال سابقه درخشان انواع جابجايي بار با خاور مسقف - خاور روباز – كاميونت – كاميون - تريلي و ده چرخ را براي مشتريان خود تدارك ديده ايم .

 

باربري مشهد به بجنورد - حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به بجنورد و شيروان - اسفراين - مانه وسملقان - فاروج - جاجرم - گرمه - راز و جرگلان  و... توسط مجموعه بزرگ باربري مشهد با نام تجاري نتسان صورت ميگيرد كه داراي بيش از 10 سال حضور موفق در جاده هاي مشهد و حومه مي باشد تخفيف استثنايي - كيفيت كار - منظم و سريع بودن اولويت خدمات ما جهت باربري مشهد به بجنورد مي باشد.


بجنورد (پارسي ميانه: بيژن‌گُرد و پس از اسلام: بوزنجرد) مركز استان خراسان شمالي در شمال شرق ايران و در كوهپايه‌هاي رشته‌كوه آلاداغ بنا شده‌است. اين شهر ازجمله شهرهاي بزرگ خراسان بوده و از اين‌جهت، چهل و چهارمين شهر كشور به‌شمار مي‌آيد. بجنورد با شهرهاي شيروان، اسفراين، آشخانه همسايه است. نام اين شهر در لهجه شمال خراسان «بُژنُرد» تلفظ مي‌شود.
بجنورد از شمال با تركمنستان و از شمال شرقي تا جنوب شرقي با شهرهاي شيروان، اسفراين و از جنوب غربي تا شمال غربي با جاجرم، آشخانه و راز همسايه است.
كردهاي كرمانج، ساكنين اصلي شهر بجنورد بوده و اكثريت جمعيت اين شهر را تشكيل مي‌دهند. مردم فارس زبان يا (تات‌ها)، تركمن‌ها يا (ترمان‌ها) و ترك‌هاي خراساني نيز از جمله ديگر مردمان بومي بجنورد هستند. زبان تاتي در خراسان شمالي، امروزه تأثير بسياري از فارسي معيار گرفته و در حال فراموشي است و جاي خود را به فارسي معيار داده‌است.
اماكن ديدني
عمارت سردار مفخم
عمارت مفخم يكي از بناهاي تاريخي دوره قاجار در بجنورد است كه در اوايل دههٔ ۱۳۰۰ هجري‌قمري به دستور يارمحمدخان شادلو، به عنوان محل سكونت وي و خانواده اش ساخته شده‌است. اين عمارت ۳۴ اتاق با دو تالار عظيم دارد. نماي اصلي ساختمان در سمت جنوب است كه سراسر آن به با انواع كاشي‌كاري معرق، معقلي، هفت رنگ و با طرحها و نقوش انساني، حيواني، اسليمي، ختايي و هندسي زينت يافته‌است. مصالح بكار رفته در بنا آجر با ملات گچ است و هر طبقه ساختمان داراي دو ايوان شمالي و جنوبي مي‌باشد، سرتاسر بنا با كاشي‌هاي خشتي و هفت رنگ زيبا در اندازه و شكل‌هاي مختلف به رنگهاي فيروزه‌اي، زرد، صورتي، بنفش، سفيد، سبز، سرخ و سياه كاشي كاري شده و هر ستون با طرح و نقش خاص خود زينت داده شده‌است. نماي بيروني ساختمان تصاويري از دو فرشته بالدار، چهره‌هاي انساني، نقاشي از گل و گياه و پرنده، طبيعت و طرحهاي هندسي سده سيزده را به تماشا مي‌گذارد. 
پاريس كوچولو
روايت شده‌است كه در زمان سردار مفخم، دو خبرنگار فرانسوي پس از بازديد از شهر بجنورد، در سفرنامه خود باعنايت به نحوه شهرسازي اعم از چراغها، دربها و سنگفرش خيابانها، به شباهت بجنورد و پاريس آن زمان، در سفرنامه خود كه در لموند چاپ شده‌است، اشاره داشته‌اند.
گردشگاه بش‌قارداش
استخر اصلي و دروازه دوران قاجاريه بش‌قارداش
اين مكان در ۷ كيلومتري جنوب بجنورد و در شرق جادهٔ بجنورد به اسفراين، در فاصلهٔ تقريبي يك كيلومتري جاده واقع شده‌است. اين گردشگاه تفريحي داراي ۳ استخر مي‌باشد كه ۲ استخر آن براي شناي كودكان و بزرگسالان درست شده‌است.
گردشگاه باباامان
گردشگاه باباامان در كيلومتر ۱۰ جادهٔ بجنورد - مشهد، يكي از قديمي‌ترين پارك‌هاي گردشگري در ايران به‌شمار مي‌رود. اين پارك داراي استخرهاي متعدد و پارك جنگلي داراي ۴۰۰٬۰۰۰ اصله درخت ازجمله چنارك، زالزالك، اقاقيا و زردآلو است، همچنين اين پارك داراي پوشش گياهي به وسعت ۲۵۰ هكتار مي‌باشد. پارك باباامان داراي پوشش گياهي و درختان قطور چنار ۴۰۰ ساله و چشمه‌هايي است كه در مركز و اطراف باباامان مي‌جوشند و بر زيبايي اين پارك مي‌افزايند همچنين شاخه‌اي از رودخانه اترك از كنار اين پارك مي‌گذرد كه وجود اين رودخانه امكان ماهيگيري را براي علاقه‌مندان فراهم كرده‌است؛ و چشمه اين مجموعه تفريحي كه از نوع آبهاي معدني محسوب مي‌شود ۳۰۰ الي ۴۰۰ ليتر در ثانيه آبدهي دارد. اين چشمه از چهار نقطه درون تپه‌اي مي‌جوشد و به درون استخرهايي مي‌ريزد كه با اختلاف سطح ساخته شده‌است. قرار گرفتن اين گردشگاه در سر راه عبور مسافران مشهد -استان گلستان باعث رونق اين گردشگاه شده‌است.
از ديگر اماكن ديدني بجنورد مي توان به عمارت آينه‌خانه مفخم و حسينيه جاجرمي اشاره كرد.


باربري مشهد به بجنورد - در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در مجموعه بزرگ باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته اييم تا بتوانيم انواع خدمات حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به بجنورد - حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به بجنورد - شيروان - اسفراين - مانه وسملقان - فاروج - جاجرم - گرمه - راز و جرگلان  و .. را با ارزانترين قيمت و تا 10% تخفيف ويژه و زير قيمت ساير همكاران در سطح شهر مشهد تقديم مشتريان نماييم. توصيه مي نماييم حتما و حتما قبل از اينكه تصميم به درخواست سفارش هر نوع خودروي سبك و سنگين را از هر شخص و شركتي نماييد با شماره 09150276300 – 05136633333  تماس برقرار كنيد تا از ليست قيمت با تخفيف ويژه  و 70% اين مجموعه مطلع و بعد از مقايسته نسبت به سفارش خودرو مورد نظر اقدام نماييد.


برچسب: باربري مشهد-حمل بار از مشهد به بجنورد-حمل اثاثيه منزل از مشهد به بجنورد-حمل لوازمات اداري از مشهد به بجنورد-بار از مشهد به بجنورد-ارسال از مشهد به بجنورد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 2
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۵:۰۷ توسط:نتسان موضوع: نظرات (0)

باربري مشهد به اراك | 70 % تخفيف خاور نيسان كاميونت تريلي

باربري مشهد به اراك با بيش از 10 سال سابقه درخشان در حمل و نقل كالا و اثاثيه منزل شهري و بين شهري از مبدا مشهد به اراك و تمام شهرهاي استان اراك در خدمت شما همشهريان عزيز مي باشد در اين مطلب به موضوعات اراك و ساوه - خمين - محلات - دليجان - كرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - كميجان - آشتيان - خنداب - آستانه - پرندك - زاويه خواهيم پرداخت . ضمنا ما كليه خدمات خود را از جمله انواع حمل بار و اسباب كشي از مشهد به اراك توسط باربري مشهد با نام تجاري نتسان را با ضمانت و 100% تضمين شده در اختيار مشتريان عزيز قرار مي دهيم ما در مجموعه عظيم باربري مشهد همواره در كنار شما خواهيم بود. 
باربري مشهد به اراك با نام تجاري نتسان همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه خدمات بسته بندي اصولي و حرفه ايي بار – بيمه نامه معتبر - بارنامه معتبر حمل بارهاي سنگين و نامتعارف و ... در خدمت شما بزرگواران باشد در حال حاضر ما آماده حمل هرنوع بار شما عزيزان از مبدا مشهد به شهرهاي اراك و ساوه - خمين - محلات - دليجان - كرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - كميجان - آشتيان - خنداب - آستانه - پرندك - زاويه  مي باشيم . ما در باربري مشهد با نام تجاري نتسان با بيش از 10 سال سابقه درخشان انواع جابجايي بار با خاور مسقف - خاور روباز – كاميونت – كاميون - تريلي و ده چرخ را براي مشتريان خود تدارك ديده ايم,
باربري مشهد به اراك - حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به اراك توسط مجموعه بزرگ باربري مشهد با نام تجاري نتسان صورت ميگيرد كه داراي بيش از 10 سال حضور موفق در جاده هاي مشهد و حومه مي باشد تخفيف استثنايي - كيفيت كار - منظم و سريع بودن اولويت خدمات ما جهت باربري مشهد به اراك مي باشد.

اراك يكي از كلان‌شهرهاي ايران و از بزرگترين شهرهاي مركز ايران و مركز استان مركزي و شهرستان اراك است. جمعيت اراك در سال ۱۳۹۵ خورشيدي برابر با ۵۲۰٬۹۴۴ نفر بوده كه از اين نظر قطب جمعيتي استان مركزي و هجدهمين شهر پرجمعيت ايران به حساب مي‌آيد. از سده دوم اسلامي ناحيه ميان همدان، ري و اصفهان عراق ناميده شد كه بعدها براي تمايز با عراق عرب آن را عراق عجم ناميدند. عَراق معرب اراك است. اراك نسبت به بسياري از شهرهاي ايران، شهر جواني محسوب مي‌شود. اين شهر در دوران قاجار بنيان گذاشته شده و كمي بيش از دو قرن قدمت دارد. نام شهر كه ابتدا قلعه‌اي نظامي در كنار روستاي كرهرود بود قلعه سلطان‌آباد، بعد سلطان‌آباد عراق و در سال ۱۳۱۶ خورشيدي به اراك تغيير نام داد. باني شهر اراك يوسف‌خان گرجي معروف به سپهدار بود كه شهر را در طول چند سال و با هزينه ۲۰۰٬۰۰۰ تومان ساخت. در شهر جديد تمامي تأسيسات شهري از قبيل قنات، حمام، آب‌انبار، مسجد، مدرسه، سقاخانه، بازار و ارگ حكومتي ساخته شد. با رونق‌گيري اقتصاد شهر و عبور راه‌آهن سراسري از شهر، مهاجرت به شهر افزايش يافت.
شهر اراك داراي زمستان‌هاي سرد و مرطوب و تابستان‌هاي گرم و خشك است و كوه‌هاي اطراف شهر، تالاب ميقان و دشت فراهان، بر آب و هواي آن تأثير مي‌گذارند. شهر در ميان پايكوه‌هاي داخلي رشته‌كوه زاگرس قرار دارد و از جمله شهرهاي امن از نظر لرزه‌خيزي است كه احتمال وقوع زلزله بالاي ۵ ريشتر در آن بسيار ضعيف است.
مردم شهر اراك عمدتاً مسلمان و پيرو مذهب شيعه هستند، اما اقليتي از مسيحي و بهائي نيز وجود دارند. زبان مردم، فارسي با لهجه اراكي است.
اراك از شهرهاي صنعتي ايران است كه از لحاظ گوناگوني محصولات صنعتي، نخستين، از لحاظ وجود صنايع مادر، دومين و به‌طور كلي يكي از چهار قطب صنعتي كشور محسوب مي‌شود. اين شهر به واسطه وجود صنايع مادر، توليد ۸۰٪ تجهيزات انرژي كشور، وجود بزرگ‌ترين كارخانه توليدكننده آلومينيوم كشور، بزرگ‌ترين ماشين‌سازي كشور، بزرگ‌ترين واگن‌سازي و لوكوموتيوسازي خاورميانه، بزرگ‌ترين كمباين‌سازي خاورميانه، بزرگ‌ترين توليدكننده ماشين‌آلات سنگين در خاورميانه، بزرگ‌ترين توليدكننده جرثقيل در خاورميانه و بزرگ‌ترين شركت املاح معدني كشور، به‌عنوان پايتخت صنعتي ايران شناخته شده‌است و به همين دليل يكي از آلوده‌ترين شهرهاي ايران است. طرح جامع كاهش آلودگي هواي اراك از جمله طرح‌هاي ملي است كه براي كاهش آلودگي شهر به تصويب رسيد، اما اجراي ضعيف آن بعد از چند سال باعث شد تا مردم اراك، در سال ۱۳۹۲ خورشيدي به مدت ۱۸ هفته تجمعات اعتراضي نسبت به وضع موجود برپا كنند. ترافيك و گراني مسكن از جمله مشكلات ديگر اين شهر است.
از لحاظ گردشگري، قدمت بيشتر بناهاي تاريخي اراك به دوره قاجار (فتحعلي شاه) بازمي‌گردد. از مهم‌ترين صنايع دستي شهر، قالي اراك است كه در گذشته اهميت و اعتبار فراواني داشته‌است و رقيب قالي كرمان بود.
شهر اراك از معدود شهرهاي كشور است كه در منطقه كم خطر از لحاظ لرزه‌خيزي قرار دارد. بررسي‌هاي زمين‌شناسي نشان مي‌دهد كه، منطقه اراك تا شعاع ۱۰۰ كيلومتري جزء مناطق آرام بوده و احتمال وقوع زمين‌لرزه در آن ضعيف است و در صورت وقوع از ۳ تا ۵ ريشتر قوي‌تر نخواهد بود. در شعاع ۶۰ كيلومتري پيرامون شهر اراك در سده اخير، فقط ۷۲ زمين‌لرزه روي داده‌است كه ۵۰ مورد از اين آنها، زمين‌لرزه‌هاي دي و بهمن ۱۳۹۰ خورشيدي (عموماً كمتر از ۴ ريشتر) بوده‌است. اين آمار نشان‌دهنده لرزه‌خيزي كم در استان مركزي است. بزرگترين اين زمين‌لرزه‌ها داراي بزرگي حداكثر ۴٫۲ مي‌باشد. از نظر تاريخي، فقط سه زمين‌لرزه تاريخي يكي در اطراف دورود، ديگري در شمال باختري ساوه و آخرين آنها، زمين‌لرزه ۱۴۹۵ ميلادي آشتيان معروف به زمين‌لرزه جبال اتفاق افتاده‌است و بزرگي آن در مقياس امواج سطحي ۵٫۹ ريشتر تعيين شده‌است.

 

باربري مشهد به اراك - در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در مجموعه بزرگ باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته اييم تا بتوانيم انواع خدمات حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به اراك - حمل بار و اثاثيه منزل و اداري از مشهد به  ساوه - خمين - محلات - دليجان - كرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - كميجان - آشتيان - خنداب - آستانه - پرندك - زاويه و .. را با ارزانترين قيمت و تا 10% تخفيف ويژه و زير قيمت ساير همكاران در سطح شهر مشهد تقديم مشتريان نماييم. توصيه مي نماييم حتما و حتما قبل از اينكه تصميم به درخواست سفارش هر نوع خودروي سبك و سنگين را از هر شخص و شركتي نماييد با شماره 09150276300 – 05136633333  تماس برقرار كنيد تا از ليست قيمت با تخفيف ويژه  و 70% اين مجموعه مطلع و بعد از مقايسته نسبت به سفارش خودرو مورد نظر اقدام نماييد.

 


برچسب: باربري مشهد-حمل بار از مشهد به اراك-حمل اثاثيه منزل از مشهد به اراك-حمل لوازمات اداري از مشهد به اراك،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 1
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۴:۱۱ توسط:نتسان موضوع: نظرات (0)