باربری نتسان باربری نتسان .

باربری نتسان

باربری مشهد به بندر عباس | 70 % تخفیف خاور نیسان کامیونت تریلی

باربری مشهد به بندر عباس با بیش از 10 سال سابقه درخشان در حمل و نقل کالا و اثاثیه منزل شهری و بین شهری از مبدا مشهد به بندر عباس و تمام شهرهای استان بندر عباس در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد. در این مطلب به موضوعات  باربری مشهد به بندرعباس و میناب - قشم - کیش - دهبارز - بندرلنگه - بندرجاسک - بندرخمیر - درگهان - پارسیان - بستک - هرمز - بندرپل خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله انواع حمل بار و اسباب کشی از مشهد به بندر عباس توسط باربری مشهد با نام تجاری نتسان را با ضمانت و 100% تضمین شده در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم ما در مجموعه عظیم باربری مشهد همواره در کنار شما خواهیم بود.

 

باربری مشهد به بندر عباس با نام تجاری نتسان همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – بیمه نامه معتبر - بارنامه معتبر حمل بارهای سنگین و نامتعارف و ... در خدمت شما بزرگواران باشد در حال حاضر ما آماده حمل هرنوع بار شما عزیزان از مبدا مشهد به شهرهای بندرعباس و میناب - قشم - کیش - دهبارز - بندرلنگه - بندرجاسک - بندرخمیر - درگهان - پارسیان - بستک - هرمز - بندرپل می باشیم . ما در باربری مشهد با نام تجاری نتسان با بیش از 10 سال سابقه درخشان انواع جابجایی بار با خاور مسقف - خاور روباز – کامیونت – کامیون - تریلی و ده چرخ را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم .

باربری مشهد به بندر عباس - حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به بندر عباس توسط مجموعه بزرگ باربری مشهد با نام تجاری نتسان صورت میگیرد که دارای بیش از 10 سال حضور موفق در جاده های مشهد و حومه می باشد تخفیف استثنایی - کیفیت کار - منظم و سریع بودن اولویت خدمات ما جهت باربری مشهد به بندر عباس می باشد.
 بندرعباس مرکز استان هرمزگان در جنوب ایران قرارگرفته است. شهر بندرعباس مرکز شهرستان بندرعباس و یکی از نام‌های پیشین آن بندر گمبرون بوده که با لشگر کشی شاه عباس یکم و بیرون راندن پرتغالی ها از ایران نامش به بندر عباس تغییر یافته است. بندرعباس بزرگترین بندر ایران است، علاوه بر آن مجتمع بندری شهید رجایی و بندر شهید باهنر به عنوان نقطه اتکای اقتصاد ایران در جهت جابه‌جایی کالا و نیز وجود کارخانه‌های متعدد و بزرگ صنعتی؛ بندرعباس را به شهری مهم در زمینهٔ بازرگانی و صنعت کشور و نیز منطقه مبدل کرده‌است.

فاصله بندرعباس تا تهران ۱۲۸۷ کیلومتر، تا تبریز ۱۸۰۰ کیلومتر ، تا اصفهان ۹۳۳ کیلومتر، تا شیراز ۵۷۷ کیلومتر و تا کرمان ۴۹۱ کیلومتر است. بندرعباس به دلیل شرایط خاص خود همواره پذیرای مهمانان زیادی از اقصی نقاط ایران است و جمعیت این شهر در فصل‌های مختلف سال متفاوت است و همین شرایط موجب شده تا این شهر به یکی از مقصدهای گردشگری دریایی جنوب کشور تبدیل شود. در سال ۱۶۲۲ میلادی، سپاهیان شاه‌عباس با فرماندهی سردار ایرانی امام‌قلی خان توانستند پرتغالی‌ها را در جنوب شکست دهند و به افتخار این پیروزی گمبرون به بندرعباس تغییر نام یافت. شهردار کنونی شهر بندرعباس عباس امینی‌زاده است که از شهریور ۱۳۹۲ تاکنون این مسئولیت را برعهده دارد. امام جمعه کنونی شهر بندرعباس محمد عبادی زاده است که از تیر ۱۳۹۸ تاکنون این مسئولیت را برعهده دارد.

آب و هوای این شهر گرم و مرطوب است. به‌طور کلی در بندرعباس از نیمه آبان تا نیمه فروردین دارای آب‌وهوای مطبوعی است. ماه‌های اردیبهشت و خرداد هوا خشک، ماه‌های تیر تا مهر دارای آب و هوای مرطوب است. دمای هوای شهر بندرعباس گرم‌ترین روزها به ۵۲ درجه سانتیگراد و در سردترین روزها به ۲درجه سانتیگراد می‌رسد. میانگین بارش بندرعباس در حدود ۲۰۰ میلی‌متر است.

بنادر تجاری

بندر شهید رجایی و بندر شهید باهنر به دلیل موقعیت مناسب جغرافیایی، به عنوان نقطه اتکای بندرعباس در جهت جابه‌جایی کالا و سرمایه در اشکال مختلف، نتایج اقتصادی به سزایی برای استان هرمزگان به همراه داشته و بندرعباس را به منطقه ویژه اقتصادی معادن، فلزات، کشتی‌سازی و صادرات و واردات کالا تبدیل کرده‌است.

باربری مشهد به بندر عباس - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع خدمات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به بندر عباس - حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به بندرعباس و میناب - قشم - کیش - دهبارز - بندرلنگه - بندرجاسک - بندرخمیر - درگهان - پارسیان - بستک - هرمز – بندرپل و . . را با ارزانترین قیمت و تا 10% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر همکاران در سطح شهر مشهد تقدیم مشتریان نماییم. توصیه می نماییم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به درخواست سفارش هر نوع خودروی سبک و سنگین را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09150276300 – 05136633333  تماس برقرار کنید تا از لیست قیمت با تخفیف ویژه  و 70% این مجموعه مطلع و بعد از مقایسته نسبت به سفارش خودرو مورد نظر اقدام نمایید.


برچسب: باربری مشهد-حمل بار از مشهد به بندرعباس-حمل اثاثیه منزل از مشهد به بندرعباس-حمل لوازمات اداری از مشهد به بندرعباس-بار از مشهد به بندرعباس-ارسال از مشهد به بندرعباس،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۰:۲۹ توسط:نتسان موضوع: نظرات (0)