باربری نتسان باربری نتسان .

باربری نتسان

باربری مشهد به بجنورد | 70 % تخفیف خاور نیسان کامیونت تریلی

باربری مشهد به بجنورد با بیش از 10 سال سابقه درخشان در حمل و نقل کالا و اثاثیه منزل شهری و بین شهری از مبدا مشهد به بجنورد و تمام شهرهای استان بجنورد در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد در این مطلب به موضوعات بجنورد - شیروان - اسفراین - مانه وسملقان - فاروج - جاجرم - گرمه - راز و جرگلان  خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله انواع حمل بار و اسباب کشی از مشهد به بجنورد توسط باربری مشهد با نام تجاری نتسان را با ضمانت و 100% تضمین شده در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم ما در مجموعه عظیم باربری مشهد همواره در کنار شما خواهیم بود. 

باربری مشهد به بجنورد با نام تجاری نتسان همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – بیمه نامه معتبر - بارنامه معتبر حمل بارهای سنگین و نامتعارف و ... در خدمت شما بزرگواران باشد در حال حاضر ما آماده حمل هرنوع بار شما عزیزان از مبدا مشهد به شهرهای بجنورد - شیروان - اسفراین - مانه وسملقان - فاروج - جاجرم - گرمه - راز و جرگلان  می باشیم . ما در باربری مشهد با نام تجاری نتسان با بیش از 10 سال سابقه درخشان انواع جابجایی بار با خاور مسقف - خاور روباز – کامیونت – کامیون - تریلی و ده چرخ را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم .

 

باربری مشهد به بجنورد - حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به بجنورد و شیروان - اسفراین - مانه وسملقان - فاروج - جاجرم - گرمه - راز و جرگلان  و... توسط مجموعه بزرگ باربری مشهد با نام تجاری نتسان صورت میگیرد که دارای بیش از 10 سال حضور موفق در جاده های مشهد و حومه می باشد تخفیف استثنایی - کیفیت کار - منظم و سریع بودن اولویت خدمات ما جهت باربری مشهد به بجنورد می باشد.


بجنورد (پارسی میانه: بیژن‌گُرد و پس از اسلام: بوزنجرد) مرکز استان خراسان شمالی در شمال شرق ایران و در کوهپایه‌های رشته‌کوه آلاداغ بنا شده‌است. این شهر ازجمله شهرهای بزرگ خراسان بوده و از این‌جهت، چهل و چهارمین شهر کشور به‌شمار می‌آید. بجنورد با شهرهای شیروان، اسفراین، آشخانه همسایه است. نام این شهر در لهجه شمال خراسان «بُژنُرد» تلفظ می‌شود.
بجنورد از شمال با ترکمنستان و از شمال شرقی تا جنوب شرقی با شهرهای شیروان، اسفراین و از جنوب غربی تا شمال غربی با جاجرم، آشخانه و راز همسایه است.
کردهای کرمانج، ساکنین اصلی شهر بجنورد بوده و اکثریت جمعیت این شهر را تشکیل می‌دهند. مردم فارس زبان یا (تات‌ها)، ترکمن‌ها یا (ترمان‌ها) و ترک‌های خراسانی نیز از جمله دیگر مردمان بومی بجنورد هستند. زبان تاتی در خراسان شمالی، امروزه تأثیر بسیاری از فارسی معیار گرفته و در حال فراموشی است و جای خود را به فارسی معیار داده‌است.
اماکن دیدنی
عمارت سردار مفخم
عمارت مفخم یکی از بناهای تاریخی دوره قاجار در بجنورد است که در اوایل دههٔ ۱۳۰۰ هجری‌قمری به دستور یارمحمدخان شادلو، به عنوان محل سکونت وی و خانواده اش ساخته شده‌است. این عمارت ۳۴ اتاق با دو تالار عظیم دارد. نمای اصلی ساختمان در سمت جنوب است که سراسر آن به با انواع کاشی‌کاری معرق، معقلی، هفت رنگ و با طرحها و نقوش انسانی، حیوانی، اسلیمی، ختایی و هندسی زینت یافته‌است. مصالح بکار رفته در بنا آجر با ملات گچ است و هر طبقه ساختمان دارای دو ایوان شمالی و جنوبی می‌باشد، سرتاسر بنا با کاشی‌های خشتی و هفت رنگ زیبا در اندازه و شکل‌های مختلف به رنگهای فیروزه‌ای، زرد، صورتی، بنفش، سفید، سبز، سرخ و سیاه کاشی کاری شده و هر ستون با طرح و نقش خاص خود زینت داده شده‌است. نمای بیرونی ساختمان تصاویری از دو فرشته بالدار، چهره‌های انسانی، نقاشی از گل و گیاه و پرنده، طبیعت و طرحهای هندسی سده سیزده را به تماشا می‌گذارد. 
پاریس کوچولو
روایت شده‌است که در زمان سردار مفخم، دو خبرنگار فرانسوی پس از بازدید از شهر بجنورد، در سفرنامه خود باعنایت به نحوه شهرسازی اعم از چراغها، دربها و سنگفرش خیابانها، به شباهت بجنورد و پاریس آن زمان، در سفرنامه خود که در لموند چاپ شده‌است، اشاره داشته‌اند.
گردشگاه بش‌قارداش
استخر اصلی و دروازه دوران قاجاریه بش‌قارداش
این مکان در ۷ کیلومتری جنوب بجنورد و در شرق جادهٔ بجنورد به اسفراین، در فاصلهٔ تقریبی یک کیلومتری جاده واقع شده‌است. این گردشگاه تفریحی دارای ۳ استخر می‌باشد که ۲ استخر آن برای شنای کودکان و بزرگسالان درست شده‌است.
گردشگاه باباامان
گردشگاه باباامان در کیلومتر ۱۰ جادهٔ بجنورد - مشهد، یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های گردشگری در ایران به‌شمار می‌رود. این پارک دارای استخرهای متعدد و پارک جنگلی دارای ۴۰۰٬۰۰۰ اصله درخت ازجمله چنارک، زالزالک، اقاقیا و زردآلو است، همچنین این پارک دارای پوشش گیاهی به وسعت ۲۵۰ هکتار می‌باشد. پارک باباامان دارای پوشش گیاهی و درختان قطور چنار ۴۰۰ ساله و چشمه‌هایی است که در مرکز و اطراف باباامان می‌جوشند و بر زیبایی این پارک می‌افزایند همچنین شاخه‌ای از رودخانه اترک از کنار این پارک می‌گذرد که وجود این رودخانه امکان ماهیگیری را برای علاقه‌مندان فراهم کرده‌است؛ و چشمه این مجموعه تفریحی که از نوع آبهای معدنی محسوب می‌شود ۳۰۰ الی ۴۰۰ لیتر در ثانیه آبدهی دارد. این چشمه از چهار نقطه درون تپه‌ای می‌جوشد و به درون استخرهایی می‌ریزد که با اختلاف سطح ساخته شده‌است. قرار گرفتن این گردشگاه در سر راه عبور مسافران مشهد -استان گلستان باعث رونق این گردشگاه شده‌است.
از دیگر اماکن دیدنی بجنورد می توان به عمارت آینه‌خانه مفخم و حسینیه جاجرمی اشاره کرد.


باربری مشهد به بجنورد - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع خدمات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به بجنورد - حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به بجنورد - شیروان - اسفراین - مانه وسملقان - فاروج - جاجرم - گرمه - راز و جرگلان  و .. را با ارزانترین قیمت و تا 10% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر همکاران در سطح شهر مشهد تقدیم مشتریان نماییم. توصیه می نماییم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به درخواست سفارش هر نوع خودروی سبک و سنگین را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09150276300 – 05136633333  تماس برقرار کنید تا از لیست قیمت با تخفیف ویژه  و 70% این مجموعه مطلع و بعد از مقایسته نسبت به سفارش خودرو مورد نظر اقدام نمایید.


برچسب: باربری مشهد-حمل بار از مشهد به بجنورد-حمل اثاثیه منزل از مشهد به بجنورد-حمل لوازمات اداری از مشهد به بجنورد-بار از مشهد به بجنورد-ارسال از مشهد به بجنورد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 2
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۵:۰۷ توسط:نتسان موضوع: نظرات (0)