باربری نتسان باربری نتسان .

باربری نتسان

باربری مشهد به ارومیه | 70 % تخفیف خاور نیسان کامیونت تریلی

باربری مشهد به ارومیه با بیش از 10 سال سابقه درخشان در حمل و نقل کالا و اثاثیه منزل شهری و بین شهری از مبدا مشهد به ارومیه و تمام شهرهای استان ارومیه در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد در این مطلب به موضوعات ارومیه-خوی-بوکان-مهاباد-میاندواب-سلماس-پیرانشهر-نقده-تکاب-ماکو-سردشت-اشنویه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمدیار خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله انواع حمل بار و اسباب کشی از مشهد به ارومیه توسط باربری مشهد با نام تجاری نتسان را با ضمانت و 100% تضمین شده در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم ما در مجموعه عظیم باربری مشهد همواره در کنار شما خواهیم بود. 
باربری مشهد به ارومیه با نام تجاری نتسان همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – بیمه نامه معتبر - بارنامه معتبر حمل بارهای سنگین و نامتعارف و ... در خدمت شما بزرگواران باشد در حال حاضر ما آماده حمل هرنوع بار شما عزیزان از مبدا مشهد به شهرهای ارومیه-خوی-بوکان-مهاباد-میاندواب-سلماس-پیرانشهر-نقده-تکاب-ماکو-سردشت-اشنویه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمدیار می باشیم . ما در باربری مشهد با نام تجاری نتسان با بیش از 10 سال سابقه درخشان انواع جابجایی بار با خاور مسقف - خاور روباز – کامیونت – کامیون - تریلی و ده چرخ را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم .

باربری مشهد به ارومیه - حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به ارومیه توسط مجموعه بزرگ باربری مشهد با نام تجاری نتسان صورت میگیرد که دارای بیش از 10 سال حضور موفق در جاده های مشهد و حومه می باشد تخفیف استثنایی - کیفیت کار - منظم و سریع بودن اولویت خدمات ما جهت باربری مشهد به ارومیه می باشد.
یکی از کلان‌شهرهای ایران، مرکز استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه در شمال غربی ایران که در منطقه آذربایجان واقع شده‌است. این شهر طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ با ۷۳۶٬۲۲۴ نفر جمعیت، دهمین شهر پرجمعیت ایران و دومین شهر پرجمعیت منطقهٔ شمال‌غرب ایران به‌شمار می‌آید. ارومیه با ۱۳۳۲ متر ارتفاع در غرب دریاچه ارومیه، در دامنه کوه سیر و در میان دشت ارومیه قرار گرفته‌است. هوای ارومیه در تابستان نسبتاً گرم و در زمستان سرد است.
در سده‌های گذشته رخدادها و حوادث متعددی از قبیل اشغال توسط عثمانی‌ها و روس‌ها را تجربه کرده‌است. این شهر به سبب موقعیت مناسب که در میان شاه‌راه ارتباطی قفقاز، میان‌رودان و آسیای صغیر داشته در گذشته از مراکز تجاری منطقه به‌شمار می‌رفته‌است. نقل مهم‌ترین سوغات ارومیه است.
ارومیه به عنوان شهر دارای اولین بیمارستان به شیوه نوین، نخستین مرکز آموزش پزشکی، اولین مدرسه به شیوه نوین، اولین شبکه تلویزیون محلی، اولین نشریه محلی در ایران، پایتخت والیبال ایران، دومین شهر پرترافیک ایران شناخته می‌شود. دارالنشاط ، پاریس ایران ، شهر آب ، شهر ادیان، مذاهب و اقوام از القاب ارومیه است. ارومیه مدتی در دوره پهلوی به رضائیه تغییر نام داد.
رودخانه شهرچای یا برده سور از دره بیقار ترکیه سرچشمه می‌گیرد و پس از عبور از ناحیه کوهستانی دشت ارومیه از میان شهر عبور می‌کند و به دریاچه ارومیه می‌ریزد. 
آب وهوای ارومیه از نوع مدیترانه‌ای با باران بهاره
آب و هوای ارومیه با متوسط درجه حرارت ۸/۹ درجه سانتی‌گراد در تابستان تقریباً گرم و در زمستان سرد است. دوره بارندگی از اواخر مهر و ابتدای آبان شروع شده و تا خرداد ادامه دارد. میانگین دوره بارش ۹۳ روزه در ارومیه ۳۶۰ میلی‌متر و میانگین بارش بلندمدت ارومیه ۲۳۸/۲ میلی‌متر است. روزهای یخبندان ارومیه در آبان ۱۹ روز، در آذر ۲۷ روز، در دی ۳۰ روز، در بهمن ۲۸ روز، در اسفند ۱۴ روز و در فروردین ۶ روز است. در مجموع ۱۲۰ روز از سال در ارومیه یخبندان است. میانگین سرعت باد در ارومیه ۱۰/۵ متر بر ثانیه است؛ که اردیبهشت و اسفند با ۱۶ متر بر ثانیه حداکثر سرعت باد و دی و بهمن با ۷ متر بر ثانیه حداقل سرعت باد را دارند. 

باربری مشهد به ارومیه - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع خدمات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به ارومیه - حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به ارومیه-ارومیه-خوی-بوکان-مهاباد-میاندواب-سلماس-پیرانشهر-نقده-تکاب-ماکو-سردشت-اشنویه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمدیار و .. را با ارزانترین قیمت و تا 10% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر همکاران در سطح شهر مشهد تقدیم مشتریان نماییم. توصیه می نماییم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به درخواست سفارش هر نوع خودروی سبک و سنگین را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09150276300 – 05136633333  تماس برقرار کنید تا از لیست قیمت با تخفیف ویژه  و 70% این مجموعه مطلع و بعد از مقایسته نسبت به سفارش خودرو مورد نظر اقدام نمایید.

 


برچسب: باربری مشهد ، حمل بار از مشهد به ارومیه ، حمل اثاثیه منزل از مشهد به ارومیه ، حمل لوازمات اداری از مشهد به ارومیه ، بار از مشهد به ارومیه ، ارسال از مشهد به ارومیه ، وانت نیسان از مشهد به ارومیه ، باربری مشهد به تهران ، خاور از مشهد به ارومیه ، کرایه و تعرفه حمل بار از مشهد به ارومیه ، ارزانترین باربری مشهد به ارومیه ، باربری و حمل بار و اثاث از مشهد به ارومیه ، حمل کالا از مشهد به ارومیه ، حمل اثاث از مشهد به ارومیه ،حمل بار از مشهد به تهران،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۲:۴۳ توسط:نتسان موضوع: نظرات (0)